wtorek, 19 sierpnia 2014

Nowa trylogia w uniwersum Obcego

Nie, nie chodzi mi o filmy ;).
Oczywiście tytułowa nowa trylogia to powieści. Do tej pory ukazały się dwa tomy - Alien - Out of the Shadows (Book 1) autorstwa Tima Lebbona oraz Alien – Sea of Sorrows (Book 2) napisana przez Jamesa A Moore.
Trzecia, ostatnia część, Alien - River of Pain (Book 3) Christophera Goldena ma ukazać się w grudniu tego roku.
Dzięki uprzejmości mojego przyjaciela, przebywającego obecnie w Kanadzie, wczoraj stałem się szczęśliwym właścicielem  pierwszych dwóch tomów. Dziś znalazłem chwilę czasu na lekturę i tak w Out of the Shadows Obcy zaczynają wyskakiwać już na 22-23 stronie :P.
Pierwszy rzut oka pozwala mi stwierdzić że książki napisane są całkiem przyjemnie, "zęby nie bolą" przy lekturze ;). Część druga, Sea of Sorrows ma tłoczoną okładkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz